Friday, April 24, 2009

Prillidega mees

Seekord pühkis õpetaja mu alusjoonistuse maha ega hakanud seda parandama. Tegi uuesti ise. See oli väga õpetlik, sest alates krokii tegemisest olin hakanud joonistama ainult silma järgi ja see teadagi, on petlik. Mõõta on ka vaja. Nüüd nägin uuesti mõõtmise, figuuri paigutamise ja joonistamise protsessi perfektse teostuse ära. Paremal on mu maal neljapäevase seisuga. Reedel tegi õpetaja kõik hoopis tugevamas koloriidis üle. Mulle meeldis mahedam tonaalsus rohkem, oleksin reedel veidi tumedamat lisanud nagunii.Õpetaja lõppviimistlust vaadata oli suurepärane. Ammu polnud ta minu töö peal maalinud. Neljapäeval arutasime seda minu kriisi asja ja siis ta arvaski ilmselt, et vajan meeldetuletust. Loodan, et suudan seda praktikas ka ise rakendada.

No comments: