Sunday, May 4, 2008

Hooaeg lõppenud!

Kuigi õppetöö ateljees jätkub veel kuu aega, lõpetasin selle enda jaoks ära. Mul teised asjad nõuavad oma tähelepanu. Täna panime näituse üles, kus mina olin esindatud 4 tööga. Minu enda meelest parim töö ei olnud väljavalitute hulgas. Kuigi tookord õpetaja seda isegi kiitis. Igatahes olin uhke, et minult nii palju leiti vääriline olevat välja panna. Olen Pallase näitusi viimasel neljal aastal külastanud, aga hoopis teine tunne on vaadata pilte, kui ise oled osaline olnud. Näinud valmimas nii enda kui teiste pilte.

5 comments:

toompeale said...

nendest näitusele minevatest maalidest meeldivad enam roos ja orhidee, näivad kuidagi kompaktsemad lihtsalt. üldiselt on aga kõik väga hea värvilahendusega ja minu arust suhteliselt vaba käega juba tehtud. võib-olla ananass ei ole just kõige meeldivama tuju pilt, vist veidi väsinud seda maalides oli kunstnik, kuid see on ka ju ainult pinnapealne vaatlus, mis siin netis teha saab!

igatahes õnnitlused, oled väga tragi olnud!
kus näitus täpsemalt üleval on ja kui kaua?

Ewa said...

Näitus on Tartus Ülikooli raamatukogus 3. korruse kohviku ees fuajees avatud maikuu jooksul.Pooled pildid seal on kursuslaste õppetööd, mis on paratamatult üsna sarnased. Teine osa on kursuse vilistlaste tööd, mida võib juba kunstiks nimetada.


Minu viimastest piltidest roos ega orhidee ei ole minul näituse pildid. Mul jäid sõelale modell, aaloe,must vaas ja ananass. see viimane on reaalis parem kui pildi peal. Sellega oli nii, et õpetaja pani oma visiooni valguse-varju osas paika ja mina olin veidi segaduses. Üle teha ei söandanud (õrnemaks, nagu minul kombeks on). See pilt on tehniliselt hea, aga meeleolu on puudu.Eks fotode pealt pilti vaadates määrab meeleolu hinnangut rohkem, aga õpetaja jaoks on olulisem õige tehniline värvilahendus.

Segasumma Saara said...

Ei sellel ananassi pildil olid head värvid küll. Polnud see asi nii hull midagi :). Reaalis jättis täitsa sooja stseeni mulje igatahes :).

Emmeliina said...

varsti ei saa enam arvuti juurest minema, nii palju põnevat tuleb välja. see pildiblogi lausa tahab tagasi vaatamist, küll valin endagi lemmikud. olin naiivne ega teadnud, et matemaatikud maalida oskavad:)

Ewa said...

Tore, Emmeliina, et siiani jõudsid. Mul on väga huvitav sinu arvamust teada saada.