Saturday, March 15, 2008

Rahvaülikooli portreed

Naine oranzis pluusis on tehtud rahvaülikooli kursusel aprillis 2005, tüdruk teksades novembris 2005.a Naise portree on ühe päeva töö, seda pole hiljem viimistletud. Tüdruku pidiga olen hiljem töötanud, teinud uue tausta. Varem tegin ma selliseid suurte pintslilöökidega taustu, sest mul ei olnud ainugi, kuidas peaks seda tegema. Ühe päeva töös ei jää tausta jaoks isegi aega, sest kogu aur kulub objekti tegemisele. Pildid on vigadega ja ebatäiuslikud, aga selline on minu arengulugu.












2 comments:

toompeale said...

iga päev toob uusi üllatusi!

mulle meeldib see oranžis pluusis naine. on kohe kuidagi ehe ja vahetu.
võib-olla tuleneb see rõõmsatest värvidest.

Ewa said...

See pilt oligi jälle väikese oskuse, aga hea meeleolu tulemus.
Lootus jääb, et ükskord on mul piisav käeline oskus toetamas meeleolu ja siis tuleb üks pilt, mida ei peakski häbenema või vabanduste saatel esitlema.